Samym w sobie wstępem do rytuału jest ołtarz, na którym gromadzimy odpowiednie narzędzia, lecz najważniejsze, abyśmy my sami byli obecni, ponieważ my jesteśmy w tej magicznej ceremonii ważni. Dobrą praktyką jest posiadanie szaty Tau, która dobrze, aby zawierała kieszenie, które usprawnią nam cały proces. W innym wypadku brak uwagi będzie skutkował nieudanym rytuałem, kiedy będziemy kierować się np. po athame na ołtarz. Proszę też pamiętać, że budowa zrobionego własnoręcznie ołtarza ma wielką moc. Podobnie sprawa ma się z innymi przedmiotami.
Pytanie, co na tym ołtarzu? Świece będą tu lepszym pomysłem niż światło elektryczne natomiast, będąc w pomieszczeniu, proszę również pamiętać o bezpieczeństwie własnym i otoczenia. Świeca biała, ponieważ biel reprezentuje czystość, a energię duchową ogień. Jedną stawiamy na środku ołtarza, oczywiście wokół można postawić kilka kolejnych. Na ołtarzu również może pojawić się kadzidło. Jest mile widziane podczas przeprowadzania operacji magicznych, ponieważ symbolizuje modlitwę skierowaną wraz z dymem do Niebios.
Jeżeli chodzi o tradycyjne narzędzia, które powinny pojawić się na ołtarzu to, różdżka, puchar, sztylet i pentakl. To przedmioty używane przez magów ceremonialnych. Poniżej przedstawiam jakie żywioły symbolizują te narzędzia:
Puchar — żywioł wody
Pentakl — żywioł ziemi
Różdżka — żywioł ognia
sztylet — żywioł powietrza
Te symbole położone na ołtarzu symbolizują razem równowagę energii, więc jeśli chociaż jednego narzędzia nie ma, który reprezentuje jakiś żywioł następuje deharmonizacja energii więc w tym wypadku należy całkowicie z tego zrezygnować. Natomiast jeśli używamy tych narzędzi, rozkładamy je w następujący sposób.
Symbol powietrza powinien znajdować się na wschodniej części ołtarza
Symbol ognia na południu
Symbol wody na zachodzie
Symbol ziemi na północy
Kiedy nie używamy podczas rytuału powyższych narzędzi, powinny znajdować się w jedwabne woreczki w tych kolorach:
Czerwony — różdżka
Niebieski — kielich
Żółty — sztylet
Czarny — pentakl
Podczas naszych rytuałów możemy również używać dzwonka dla podkreślenia rozpoczęcia, jak i zakończenia naszych ceremonii. Wielkość dzwonka nie ma znaczenia jest, to Twój indywidualny wybór.
Wyżej wspomniałem o ubiorze. Dokładnie o szacie tau, więc tutaj w zależności od tradycji, niektórzy preferują nagość inni zaś w ujęciu rytualnym na wyjątkowość odzienia. Używano białej lub czarnej szaty Tau. Jeśli nie mamy szaty również, możemy zajrzeć do naszej szafy i znaleźć w niej dawno nienoszone ubranie lub kupić nowe na tę właśnie okazję.
Tutaj rozpoczynamy przygodę z MROP (Mniejszym Rytuałem Odpędzenia Pentagramu). W tym rytuale będziemy zakreślać duży pentagram w powietrzu. Będzie to pentagram żywiołu ziemi, który również przedstawię w następnym artykule. Jeśli zakreślamy pentagram w powietrzu to powinniśmy się wyposażyć w dwa sztyletu by jeden był tylko do MROP zaś drugi do wszystkich innych rodzajów rytuału. Podczas wykonywania tej czynności magicznej powinniśmy być rozluźnieni, a szczególnie nasza lewa ręka. W prawej trzymamy sztylet (w następnych artykułach dowiecie się, dlaczego w ten sposób).
Podczas kreślenia pentagramu powinniśmy wizualizować jasny i czysty błękit, ponieważ taki kolor mają iskry elektryczne. Jeśli nie zdołamy, go na tyle silnie wizualizować nie zadręczajmy się podczas tego procesu, uwierzymy, że on tam jest, a z czasem wzmacniania naszych sił parapsychicznych będziemy go widzieć. Natomiast podczas rysowania pentagramu wizualizując powinniśmy widzieć, jak to niebieskie i jasne światło wychodzi zza ostrza sztyletu.
Inkantacja to nie tylko zaklęcie. To również kreślenie magicznych symboli w powietrzu, na kartce, czy też na jakimkolwiek innym materiale. W kolejnych artykułach opiszę, po co jest MROP i jakie ma zastosowanie oraz jak wpływa na nasze codzienne życie. Następnie będziemy przechodzić krok po kroku w arkana Magicznej ceremonii kabalistycznej.
Zapraszam do kontaktu w każdej chwili.
Tarocista Salomon